Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Ο Συλλόγος Λεχουριτών και Κερασοβινών για τον Αθ.Φραντζή

Το Διοικητικό Συμβούλιο του Συλλόγου Λεχουριτών και Κερασοβινών "Τα Εισόδια της Θεοτόκου" μετά το άγγελμα του αιφνιδίου θανάτου του Προέδρου του Παγκαλαβρυτινού συλ…

Εικόνα
Το Διοικητικό Συμβούλιο του Συλλόγου Λεχουριτών και Κερασοβινών "Τα Εισόδια της Θεοτόκου" μετά το άγγελμα του αιφνιδίου θανάτου του Προέδρου του Παγκαλαβρυτινού συλλόγου Πάτρας, Αθανάσιου Φραντζή
θα ήθελε να εκφράσει τα θερμά του συλλυπητήρια στην οικογένεια του.
Φίλε Θανάση εμείς οι Καλαβρυτινοί δεν θα σε ξεχάσουμε ποτέ.
Θα ζεις πάντα μέσα στις καρδιές μας.
Καλό σου ταξίδι.!!!!
Tο Δ.Σ του Συλλόγου

Μπορεί να σας αρέσουν αυτές οι αναρτήσεις

Σχόλια