Ισχυρό μήνυμα προς το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών για την επανεκκίνηση του Οδοντωτού αυτή την ώρα στον Κόμβο της Πούντας με μαζική κινητοποίηση κατοίκων και φορέων της Αιγιάλειας και των Καλαβρύτων.
Δείτε το Βίντεο: