Μαζί με τους εθελοντές οδοντιάτρους μας, μικρούς και μεγάλους, θα βρισκόμαστε εκεί μέχρι και την Παρασκευή 4/10 με το Κινητό Πολυϊατρείο “Ασκληπιός Ι”.
Σε συνεργασία με: τον Οδοντιατρικό Σύλλογο Αχαϊας και την 6η ΥΠΕ, υπό την αιγίδα του Δήμου Καλαβρύτων και την αρωγή του ΟΠΑΠ.
.jpg)



Σχόλια