Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Πρόστιμο 5.000 ευρώ, σε κατάστημα της Κλειτορίας για παράβαση των μέτρων κατά του κορωνοϊού

Συνελήφθη, την 8-4-2021 το πρωί, σε περιοχή της Αχαΐας, από αστυνομικούς του Αστυνομικού Τμήματος Κλειτορίας, ένας ημεδαπός άνδρας, διότι λειτουργούσε ως ιδιοκτήτης κατάστημα…

Εικόνα


Συνελήφθη, την 8-4-2021 το πρωί, σε περιοχή της Αχαΐας, από αστυνομικούς
του Αστυνομικού Τμήματος Κλειτορίας, ένας ημεδαπός άνδρας, διότι
λειτουργούσε ως ιδιοκτήτης κατάστημα υγειονομικού ενδιαφέροντος και
εξυπηρετούσε ένα καθήμενο πελάτη, στον οποίο είχε σερβίρει καφέ.

Στον ιδιοκτήτη του καταστήματος επιβλήθηκε διοικητικό πρόστιμο 5.000
ευρώ, ενώ στον πελάτη επιβλήθηκε διοικητικό πρόστιμο 600 ευρώ, για
περιορισμό κίνησης και μη χρήση μάσκας.


Μπορεί να σας αρέσουν αυτές οι αναρτήσεις

Σχόλια