Ενημερώνουμε τους συμπολίτες μας ότι το τρισάγιο που τελείται κατ ‘ έτος την παραμονή της 13ης Δεκεμβρίου στον Τόπο Εκτέλεσης, στη Μνήμη των Εκτελεσθέντων, θα τελεστεί και φέτος ημέρα Σάββατο και ώρα 16:00, τηρουμένων όλων των μέτρων προστασίας που προβλέπονται για την αντιμετώπιση της πανδημίας.
από ΔΗΜΟ ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ
.jpg)

Σχόλια