Ένα μεγάλο έργο που υλοποιείται από την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας και είναι ύψους 4.900.000 ευρώ και μήκους 3,5 χιλιομέτρων φθάνει επιτέλους στο τέλος του.
Την Τετάρτη 9 Νοεμβρίου 2016, πραγματοποιήθηκε συνάντηση του Αντιπεριφερειάρχη_Αχαΐας Γρηγόρη Αλεξόπουλου με τον Δήμαρχο_Ερυμάνθου ΘΑΝΟΣ ΚΑΡΠΗΣ , καθώς και υπηρεσιακούς παράγοντες, κατά την οποία εξετάστηκαν οι τελευταίες λεπτομέρειες στην κατασκευή το σημαντικού αυτού έργου, για τη διευκόλυνση της τοπικής κοινωνίας, λίγο πριν την ολοκλήρωσή του.
.jpg)


Σχόλια