Την πίτα του έκοψε ο δραστήριος σύλλογος Καρνεσιωτών στο παραδοσιακό καφενείο στην Άνω Κλειτορία.
Ο σύλλογος ευχαριστεί όσους τους τίμησαν με την παρουσία τους την όμορφη εκδήλωση και εύχεται σε όλους χρόνια πολλά ανανεώνοντας το ραντεβού στις επόμενες δραστηριότητες του συλλόγου.
Σημ: επόμενο ραντεβού το πρωτευουσιανικο γλέντι στην Αθήνα
Σημ: επόμενο ραντεβού το πρωτευουσιανικο γλέντι στην Αθήνα
.jpg)


Σχόλια