Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Έκοψε την πίτα του ο σύλλογος Καρνεσιωτών (Άνω Κλειτορία)

Την πίτα του έκοψε ο δραστήριος σύλλογος Καρνεσιωτών στο παραδοσιακό καφενείο στην Άνω Κλειτορία. Ο σύλλογος ευχαριστεί όσους τους τίμησαν με την παρουσία τους την όμ…

Εικόνα

Την πίτα του έκοψε ο δραστήριος σύλλογος Καρνεσιωτών στο παραδοσιακό καφενείο στην Άνω Κλειτορία.
Ο σύλλογος ευχαριστεί όσους τους τίμησαν με την παρουσία τους την όμορφη εκδήλωση και εύχεται σε όλους χρόνια πολλά ανανεώνοντας το ραντεβού στις επόμενες δραστηριότητες του συλλόγου. 

Σημ: επόμενο ραντεβού το  πρωτευουσιανικο γλέντι στην Αθήνα 


Μπορεί να σας αρέσουν αυτές οι αναρτήσεις

Σχόλια