Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Φωτορεπορτάζ από την εκδήλωση της Παγκαλαβρυτινής Ένωσης

Ο Πρόεδρος της Παγκαλαβρυτινής Ένωσης κ. Δήμος Βαρβιτσιώτης και ο Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου Καλαβρύτων, ιατρός κ. Δημήτριος Κοντογιάννης, κόβουν μαζί την πίτα της…

Εικόνα
Ο Πρόεδρος της Παγκαλαβρυτινής Ένωσης κ. Δήμος Βαρβιτσιώτης και ο Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου Καλαβρύτων, ιατρός κ. Δημήτριος Κοντογιάννης, κόβουν μαζί την πίτα της Ένωσης και όπως χαρακτηριστικά είπε ο κ. Κοντογιάννης, " η Παγκαλαβρυτινή Ένωση είναι η "ομπρέλα" και ο Δήμος Καλαβρύτων η βάση" 

Φωτορεπορτάζ από την εκδήλωση της Παγκαλαβρυτινής Ένωσης που πραγματοποιήθηκε με την παρουσία εκατοντάδων Καλαβρυτινών, εκπροσώπων συλλόγων και φορέων  στην Αίγλη Ζαππείου την Κυριακή 15/2/2015 με απόλυτη επιτυχία!
Ξεχωριστό, τόνο και κέφι έδωσε το συγκρότημα Δαλιάνη και το εξαιρετικό χορευτικό τμήμα του συλλόγου Λυκούριας "Χελωνοσπηλιά"

Μπορεί να σας αρέσουν αυτές οι αναρτήσεις

Σχόλια

[ad]