Δεν ξέρω τι λέτε και τι σκέφτεστε για την σημερινή μέρα,αλλά εδώ στα Καλάβρυτα οι Γυναίκες ήταν Ηρωίδες,ήταν αυτές που μονάχες τους έθρεψαν τα ορφανά τους ...με αποτέλεσμα να μπορώ σήμερα να τους είμαι ευγνώμων
Για τη Γιορτή της Γυναίκας ...
Δεν ξέρω τι λέτε και τι σκέφτεστε για την σημερινή μέρα,αλλά εδώ στα Καλάβρυτα οι Γυναίκες ήταν Ηρωίδες,ήταν αυτές που μονάχες τους έθρεψαν τα ορφανά τους ...με αποτέλεσμα …
.jpg)





