Το υπεραιωνόβιο δένδρο είναι το τέταρτο ανάλογης ηλικίας φέτος που φυτεύεται στην πόλη. Σύμφωνα με τον δήμαρχο Αθηναίων Χάρη Δούκα, πρόκειται για πρόγραμμα προστασίας υπεραιωνόβιων ειδών, στο οποίο ο μεγαλύτερος δήμος της χώρας συμμετέχει ενεργά, συμβάλλοντας στη διάσωση και την ιστορική τους ανάδειξη.
Μέχρι στιγμής έχουν εκριζωθεί 1.200 ελιές κατά μήκος του σιδηροδρομικού δικτύου Κιάτου – Πατρών, οι οποίες εστάλησαν σε 90 δήμους ανά την επικράτεια με το 10% αυτών να είναι ηλικίας άνω των 500 ετών.
.jpg)

Σχόλια