Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Αχαΐα: 15χρονη πήγε με μαχαίρι και σιδερογροθιά στο σχολείο

Συνελήφθη, χθες το μεσημέρι, στην Κάτω Αχαΐα, από αστυνομικούς του Αστυνομικού Τμήματος Δυτικής Αχαΐας, μια 15χρονη, διότι βρισκόμενη σε σχολείο είχε στη κατοχή της πτυσσόμεν…

Εικόνα


Συνελήφθη, χθες το μεσημέρι, στην Κάτω Αχαΐα, από αστυνομικούς του Αστυνομικού Τμήματος Δυτικής Αχαΐας, μια 15χρονη, διότι βρισκόμενη σε σχολείο είχε στη κατοχή της πτυσσόμενο μαχαίρι με λαβή τύπου σιδερογροθιά, το οποίο επιδείκνυε σε συμμαθητές της. Επιπλέον, συνελήφθη ο πατέρας της ανήλικης για παραμέληση της εποπτείας της.

Μπορεί να σας αρέσουν αυτές οι αναρτήσεις

Σχόλια