Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

ΚΑΛΑΒΡΥΤΑ: Χιόνι στον Χελμό - Ανοίγει το Χιονοδρομικό

Η χθεσινή κακοκαιρία άφησε στο βουνό την απαραίτητη ποσότητα χιονιού προκειμένου να δοθούν σε λειτουργία οι αναβατήρες Θέτις και Ηρακλής! Με χαρά σας ενημερώνουμε πως το Χιον…

Εικόνα


Η χθεσινή κακοκαιρία άφησε στο βουνό την απαραίτητη ποσότητα χιονιού προκειμένου να δοθούν σε λειτουργία οι αναβατήρες Θέτις και Ηρακλής!
Με χαρά σας ενημερώνουμε πως το Χιονοδρομικό Κέντρο Καλαβρύτων ξεκινάει τη λειτουργία του και τις επόμενες ώρες θα γίνουν οι απαραίτητες προετοιμασίες ώστε να δοθεί από αύριο Τετάρτη 14 Φεβρουαρίου σε λειτουργία και ο αναβατήρας της Στύγας!

Μπορεί να σας αρέσουν αυτές οι αναρτήσεις

Σχόλια