Τη διακοπή των μαθημάτων, για αύριο Πέμπτη 11 Φεβρουαρίου 2021, στις σχολικές μονάδες Γυμνασίου, Γενικού Λυκείου και ΕΠΑΛ Καλαβρύτων, Δημοτικό και Νηπιαγωγείο Σκεπαστού, αποφάσισε η δημοτική αρχή για την πραγματοποίηση απολυμάνσεων σε αυτές, ως προληπτικό μέτρο για την προστασία από τον κορωνοϊό SARS-CoV-2, που προκαλεί τη νόσο Covid-19.
ΠΡΟΣΟΧΗ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ ΘΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ
.jpg)

Σχόλια