Παρουσία δημοτικών υπαλλήλων, του Προέδρου του Δημοτικού Συμβουλίου κ. Νασιώτη, των Αντιδημάρχων Καούρη και Σαμαρτζόπουλου και του Προέδρου του Τοπικού Διαμερίσματος Καλαβρύτων κ. Μενούνου, ο Δήμαρχος Καλαβρύτων κ. Παπαδόπουλος, έκοψε την βασιλόπιτα του Δημαρχείου και της Δημοτικής Ενότητας Καλαβρύτων.
Ο κ. Παπαδόπουλος ευχαρίστησε όλους τους εργαζομένους για την συνεργασία που έχουν, όλο αυτό το διάστημα και ευχήθηκε, η επόμενη χρονιά να μας βρει όλους υγιείς, δυνατούς και ακόμα πιο δημιουργικούς και απαλλαγμένους από την καταστροφική πανδημία.
.jpg)

Σχόλια