Ενός λεπτού σιγή στη Βουλή στη μνήμη του Καλαβρυτινού Ολοκαυτώματος (ΒΙΝΤΕΟ)
Μετά από πρόταση της Βουλευτού Αχαΐας της Ν.Δ. κας Χριστίνας Αλεξοπούλου, στην σημερινή ολομέλεια της Βουλής, κρατήθηκε ενός λεπτού σιγή στην μνήμη των αδίκως εκτελεσθέντων…
.jpg)

Σχόλια