Οι μαθητές και οι μαθήτριες του Γυμνασίου Κλειτορίας αντιστέκονται στις δύσκολες συνθήκες και αποδεικνύουν ότι το σχολείο βρίσκει πάντα τρόπους να δημιουργεί και να προσφέρει μαθησιακές ευκαιρίες. Η απομόνωση και η μοναξιά καταργούνται με τη θέληση, το μεράκι και τη δίψα για μάθηση.ένα βίντεο που αναδεικνύει με απλότητα τον τόπο μας. Όπως τόνισε και η Διευθύντρια κα Φωτεινή Δημακοπούλου " ο ευλογημένος αυτός τόπος χρειάζεται τη νέα γενιά για να αναδειχθεί. Τα παιδιά διαθέτουν αυτό που εμείς έχουμε χάσει: καθαρή ματιά, αγνή ψυχή και ανιδιοτέλεια. Ας επενδύσει ο τόπος στα νειάτα".
Το βίντεο είναι δημιούργημα της μαθήτριας της Γ τάξης Καίτη Σκάρπα.
.jpg)

Σχόλια