Την γνωστοποίηση έκανε η ίδια με ανάρτησή της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης όπου αναφέρει:
Πριν από λίγο έλαβα τα αποτελέσματα του μοριακού ελέγχου(PCR) στον οποίο υποβλήθηκα χθες, λόγω εμφάνισης ήπιων συμπτωμάτων και βρέθηκα θετική στον covid-19. Ενημερώθηκε άμεσα ο ΕΟΔΥ και η Επιτροπή Νοσοκομειακών Λοιμώξεων του Νοσοκομείου Καλαβρύτων. Τα άτομα που εμπίπτουν στον ορισμό της στενής επαφής είναι τα άτομα του οικογενειακού μου περιβάλλοντος και έχουν ήδη απομονωθεί. Η Επιτροπή Νοσοκομειακών Λοιμώξεων εφαρμόζει ήδη τα προβλεπόμενα πρωτόκολλα στο νοσοκομείο, βάσει του επιχειρησιακού μας σχεδίου και των οδηγιών του ΕΟΔΥ.
.jpg)

Σχόλια