Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Επιστρέφουν στο γραφείο τους Φαρμάκης, Μάκκας, Σύρμος

Αρνητικοί στον κορωνοϊό μετά τα τεστ στα οποία υπεβλήθησαν είναι ο Περιφερειάρχης Δυτικής Ελλάδας Νεκτάριος Φαρμάκης και τα στελέχη της διοίκησης Γιάννης Μάκκας και Γιώργος…

Εικόνα
Αρνητικοί στον κορωνοϊό μετά τα τεστ στα οποία υπεβλήθησαν είναι ο Περιφερειάρχης Δυτικής Ελλάδας Νεκτάριος Φαρμάκης και τα στελέχη της διοίκησης Γιάννης Μάκκας και Γιώργος Σύρμος. Επιστρέφουν έτσι στα καθήκοντά τους μετά την οικειοθελή καραντίνα στην οποία είχαν μπει εξαιτίας της επαφής τους με τον πρόεδρο του Περιφερειακού Συμβουλίου Τάκη Παπαδόπουλο ο οποίος διαγνώστηκε θετικός την περασμένη εβδομάδα.

Μπορεί να σας αρέσουν αυτές οι αναρτήσεις

Σχόλια