Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

To νέο συντονιστικό της Ν.Ε. του ΣΥΡΙΖΑ Αχαΐας

Ολοκληρώθηκαν με επιτυχία οι εργασίες της πρώτης συνεδρίασης της νέας Νομαρχιακής Επιτροπής του ΣΥΡΙΖΑ Αχαϊας το απόγευμα της Τετάρτης 25.1.2017. Τα μέλης της Νομαρχιακ…

Εικόνα
Ολοκληρώθηκαν με επιτυχία οι εργασίες της πρώτης συνεδρίασης της νέας Νομαρχιακής Επιτροπής του ΣΥΡΙΖΑ Αχαϊας το απόγευμα της Τετάρτης 25.1.2017.
Τα μέλης της Νομαρχιακής Επιτροπής του ΣΥΡΙΖΑ Αχαϊας εξέλεξαν το 7μελές Συντονιστικό Όργανο της Ν.Ε, το οποίο αποτελείται από τους:
Μιχάλη Σιδηρόπουλο – Συντονιστή
Μαρία Αντύπα – Αναπληρώτρια Συντονίστρια
και τα μέλη του Συντονιστικού Οργάνου:
Γιάννη Αναγνωστόπουλο
Ηλία Γρηγόρη
Μιχάλη Μαλλιαρουδάκη
Αποστόλη Σταθόπουλο
Τασία Σταυροπούλου

Μπορεί να σας αρέσουν αυτές οι αναρτήσεις

Σχόλια