Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Παρελθόν τα Παλιά Διόδια στην είσοδο του Αιγίου

Στο πλαίσιο του έργου της κατασκευής του νέου αυτοκινητοδρόμου, κατεδαφίστηκαν μιας και όχι μόνο δεν χρησίμευαν πλέον αλλά σάπιζαν κιόλας. Ευκαιρία για τη μπουλντόζα να τ…

Εικόνα
Στο πλαίσιο του έργου της κατασκευής του νέου αυτοκινητοδρόμου, κατεδαφίστηκαν μιας και όχι μόνο δεν χρησίμευαν πλέον αλλά σάπιζαν κιόλας. Ευκαιρία για τη μπουλντόζα να τα καταστρέψει, περνώντας τα στην ιστορία. Να πούμε πως θα μας λείψουν; Σίγουρα όχι. Εξάλλου, κανένα ανθρώπινο έργο δεν ζει για πάντα. Αλλά μια μελαγχολία τη νιώθουμε, αν και ξέρουμε πως θα είναι για λίγο. Θα τη συνηθίσουμε τη νέα εικόνα και σε λίγο δεν θα θυμόμαστε καν τι υπήρχε εκεί. Έτσι είναι...
φωτογραφία Γιώργος Νικολάου.
πηγή: filodimos.gr

Μπορεί να σας αρέσουν αυτές οι αναρτήσεις

Σχόλια