Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Επαναλειτουργία της ΕΡΤ και ΕΡΑ Δυτ.Ελλάδας από τον Απρίλιο

Στη δημοσιότητα δόθηκε για διαβούλευση, το νομοσχέδιο για την κατάργηση της ΝΕΡΙΤ και την επιστροφή στην ΕΡΤ. Το νομοσχέδιο που αναμένεται να κατατεθεί στη Βουλή τη Δευ…

Εικόνα
Στη δημοσιότητα δόθηκε για διαβούλευση, το νομοσχέδιο για την κατάργηση της ΝΕΡΙΤ και την επιστροφή στην ΕΡΤ.
Το νομοσχέδιο που αναμένεται να κατατεθεί στη Βουλή τη Δευτέρα προβλέπει μεταξύ άλλων, την επιστροφή των απολυμένων, τον οικονομικό έλεγχο της ΝΕΡΙΤ και την ομαλή μετάβαση στην ΕΡΤ, επιλύοντας νομικά και τεχνικά προβλήματα.
Στο νομοσχέδιο προβλέπεται και η επαναλειτουργία όλων των περιφερειακών ραδιοσταθμών μεταξύ των οποίων και η ΕΡΑ Πάτρας. 
Οι πόροι της ΕΡΤ θα προέρχονται από το ανταποδοτικό τέλος από το οποίο απαλλάσσονται, μεταξύ άλλων, όσοι έχουν ενταχθεί στο κοινωνικό τιμολόγιο της ΔΕΗ. Θα διοικείται από επταμελές ΔΣ, εκ των οποίων δύο μέλη εκπρόσωποι των εργαζομένων. Ακόμη, υπάρχει πρόβλεψη σε σχέση με την κατάργηση παροχών, απολαβών και προνομίων.

Μπορεί να σας αρέσουν αυτές οι αναρτήσεις

Σχόλια