Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Συνάντηση των Δημάρχων Αχαΐας για τα προγράμματα απόρων

Με πρωτοβουλία του δημάρχου Πατρέων Κώστα Πελετίδη θα πραγματοποιηθεί στο Δημαρχείο την Τετάρτη, στη 1 το μεσημέρι, συνάντηση των δημάρχων της Αχαΐας, με σκοπό το συντονι…

Εικόνα
Με πρωτοβουλία του δημάρχου Πατρέων Κώστα Πελετίδη θα πραγματοποιηθεί στο Δημαρχείο την Τετάρτη, στη 1 το μεσημέρι, συνάντηση των δημάρχων της Αχαΐας, με σκοπό το συντονισμό και την κοινή παρέμβαση για την υλοποίηση του προγράμματος «Επισιτιστική βασική υλική συνδρομή προς απόρους 2015-2020», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ευρωπαϊκής Βοήθειας.
Στόχος της συνάντησης είναι η από κοινού διεκδίκηση από τη σημερινή κυβέρνηση νέου προσανατολισμού των κονδυλίων του ΕΣΠΑ, για να στηριχθούν και να διευρυνθούν οι δημόσιες κοινωνικές δομές.

Μπορεί να σας αρέσουν αυτές οι αναρτήσεις

Σχόλια