Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

O χορός της Ένωσης Αποδήμων Πλανητεριωτών

Το Δ.Σ. της ΕΝΩΣΗΣ ΑΠΟΔΗΜΩΝ ΠΛΑΝΗΤΕΡΙΩΤΩΝ αποφάσισε ομόφωνα να πραγματοποιήσει το Χορό του Συλλόγου στις 15/02/2015, ημέρα Κυριακή, στις 12.30 το μεσημέρι, στην ΑΙΓΛΗ του…

Εικόνα
Το Δ.Σ. της ΕΝΩΣΗΣ ΑΠΟΔΗΜΩΝ ΠΛΑΝΗΤΕΡΙΩΤΩΝ αποφάσισε ομόφωνα να πραγματοποιήσει το Χορό του Συλλόγου στις 15/02/2015, ημέρα Κυριακή, στις 12.30 το μεσημέρι, στην ΑΙΓΛΗ του ΖΑΠΠΕΙΟΥ συμμετέχοντας στο χορό της ΠΑΓΚΑΛΑΒΡΥΤΙΝΗΣ ΕΝΩΣΗΣ.
Το Δ.Σ. καλεί όλους τους ΠΛΑΝΗΤΕΡΙΩΤΕΣ να συμμετάσχουν στην εκδήλωση αυτή οικογενειακώς, να γλεντήσουν, να διασκεδάσουν και να περάσουν μια ωραία Κυριακή.

Μπορεί να σας αρέσουν αυτές οι αναρτήσεις

Σχόλια