Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Στα Καλάβρυτα έκοψαν την πίτα τους οι Φίλοι του Οδοντωτού

Στα Καλάβρυτα βρέθηκαν σήμερα Σάββατο 7/2/15, τα μέλη του συλλόγου Φίλων του Οδοντωτού για την κοπή της Πρωτοχρονιάτικης Πίτας. Μετά την επίσκεψή τους στο Χιονοδρομι…

Εικόνα

Στα Καλάβρυτα βρέθηκαν σήμερα Σάββατο 7/2/15, τα μέλη του συλλόγου Φίλων του Οδοντωτού για την κοπή της Πρωτοχρονιάτικης Πίτας.
Μετά την επίσκεψή τους στο Χιονοδρομικό Κέντρο Καλαβρύτων, πήγαν στο Μέγα Σπήλαιο και από εκεί στο ζεστό χώρο του "GRAND CHALET" όπου έκοψαν την πίτα τους και διασκέδασαν με την ψυχή τους.
Τους ευχόμαστε Χρόνια Πολλά και του χρόνου με υγεία.




Μπορεί να σας αρέσουν αυτές οι αναρτήσεις

Σχόλια