Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Αρχαιρεσίες πραγματοποίησαν οι Λειβαρτζινοί της Αθήνας (φωτο)

Την Γενική Συνέλευση με αρχαιρεσίες για την εκλογή του νέου Δ.Σ. και την κοπή της πίτας του συλλόγου πραγματοποίησαν σήμερα 8/2/15 οι Λειβαρτζινοί της Αθήνας . Η εκδ…

Εικόνα


Την Γενική Συνέλευση με αρχαιρεσίες για την εκλογή του νέου Δ.Σ. και την κοπή της πίτας του συλλόγου πραγματοποίησαν σήμερα 8/2/15 οι Λειβαρτζινοί της Αθήνας. Η εκδήλωση έγινε στα γραφεία της ΕΣΗΕΑ σε κλίμα ομοψυχίας παρά τις "αναταράξεις" που είχαν δημιουργηθεί από την περσινή γενική συνέλευση. Μέσα από άριστες διαδικασίες έγινε ανταλλαγή απόψεων και θέσεων με γνώμονα το καλό του χωριού και του συλλόγου. 
Αποτελέσματα των αρχαιρεσιών και ρεπορτάζ σε νεότερη ενημέρωση 

Μπορεί να σας αρέσουν αυτές οι αναρτήσεις

Σχόλια